menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 24. august 2010

Pose til Nintendo dsi

For et stykke tid siden spurgte Daniel om jeg ville sy en pose til hans Nintendo dsi - egentlig en rigtig god idé, så det ville jeg selvfølgelig gerne...
I sidste uge var jeg en tur i Stof & Stil for at købe stof til de forskellige projekter jeg har i tankerne.
Det var svært at vælge stof til Daniel som er 9 år, for det skal ikke være for "tussenusset", men heller ikke for kedeligt...

Her er resultatet og Daniel blev rigtig glad for den - "Jeg elsker dig mor" sagde han og gav mig et stort kram - Så er der da noget ved at lave noget til sine børn :)

 

 
Jeg har foret den med bomuldslærred i Daniels yndlingsfarve GRØN :)

 
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Vi snakker om at give junior en DSI i julegave i år - jeg må da vist hellere sy sådan en fin pose til ham også :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder som en god idé med en DSI i julegave -det bliver uden tvivl et hit :)
    Det er virkelig praktisk med en pose at have den i - vi har lige været på ferie og det var lidt nemmere at holde styr på både DSI'en og de små spil når det var samlet der i :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...