menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 5. august 2010

Loppefund - Hoppegynge til Noah!!!

Inden Freja og jeg kørte til Viborg, var vi lige forbi den lokale gen-brugs.
Heldigt var det, for jeg fandt en fantastisk hoppegynge - total retro i brun og gul til en flad 20'er...

Jeg ved godt at en hoppegynge ikke er go' for en lille babyryg, men alting med måde!!! hvis han nu bare sidder i den 10 minutter en gang imellem, så tror jeg ikke at det skader ham...!!!!

Da vi allerede har kroge i loftet i stuen til sansegynge, babygynge og almindelig gynge, ja så var det jo bare lige at hænge den op. Og Noah synes det var SÅ sjovt - årsag og virkning - hvis jeg gør sådan med mine ben, så sker der det her!!! Fantastisk som han hurtigt lærte hvad han skulle :)

Han er da en total lækkermås!!!! :)




3 kommentarer:

  1. Hej Titi. Du havde en nøjagtig mage til (også i brun og gul), da du var lille. Vi havde lånt den af faster Hanne. Vi har desværre ingen billeder. Har lige været inde at checke.
    Han er godt nok sød den lille Noah.
    Hilsen Mor/Mormor.

    SvarSlet
  2. Hej Tina
    Åhh - hvor er Noah sød - man kan virkelig se han nyder det. Ja - og hoppegyngen kunne godt være den hans far sad i, da han var på samme alder
    Knus Dorte

    SvarSlet
  3. Hvor sjovt at både jeg og Morten har haft en magen til!!!
    Jeg kunne simpelthen ikke lade den ligge, så den var nødt til at komme med hjem - og Noah synes den er rigtig sjov - de tre andre morer sig også gevaldigt over Noah når han hopper, så det var da et godt fund ;)
    Knus Titi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...