menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 18. februar 2011

Min dygtige store pige!!!

Her er hun så, min store pige, som lige pludselig er kommet under den kategori – altså at være stor!! (Egentlig har det jo været undervejs længe, men det er nok først gået ordentlig op for mig nu).

Hun har netop fundet ud af det dér med at besørge stort og småt på toilettet og faktisk har hun i 2 dage nu slet ikke haft uheld i bleen – heller ikke om natten!!! Stoltheden lyser ud af hende – det er fantastisk at vi lige har ramt det tidspunkt hvor hun har været klar!!!

Der dér med belønningen er allerede under udtrapning – jeg har taget mange af m&m’serne op af skålen, så der nu kun er 8 tilbage – hvilket vil sige til 4 gange på toilet! Derefter kommer der ikke flere i… Det tror jeg nok skal gå helt smertefrit!! :)

Og hvis vi lige pludselig ikke kan finde Silje-pigen, ja så kan vi prøve at kigge ind i køjesengen – Silje er nemlig nu blevet så stor at hun helt selv kan kravle op i Frejas seng med sine “Jeppe-bøger” som hun elsker at læse i – Dét er da hyggeligt!!! :)

Der er kun 2 overkøjer her i sommerhuset og indtil videre har Daniel og Freja jo været selv-skrevet til én hver, men måske der snart bliver kamp om dem?? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...