menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 20. februar 2011

Jeg har fået en award…

Ja, det er faktisk ved at være ret lang tid siden jeg blev tagget i denne “blog-leg” af hele 3 søde og dejlige bloggere -  “morslille”, “frk.regnbue” og “MIV” – Jeg er meget glad for at I tænkte på mig og er faktisk lidt pinlig over at jeg først “griber” den nu – sorry!!! Men bedre sent end aldrig – ik?? ;)

Regler for legen er følgende:

* Tak bloggeren, som har givet awarden
* Fortæl 8 ting om dig selv
* Giv awarden videre til 8 andre bloggere
* Fortæl de valgte, at de har fået denne award

8 ting om mig:

  1. Jeg elsker ALT der er hyggeligt!!! Hyggelige stunder, hyggelige ting, hyggelige dyr, hyggelige mennesker osv.
  2. Jeg elsker gode, dejlige, kulturelle, spændende, hyggelige, og sjove oplevelser!!!
  3. Jeg elsker mad!
  4. Jeg ville ønske, at der var mange flere timer i døgnet!
  5. Jeg er stor-forbruger af biblioteket og er helst dernede 1-2 gange om ugen! Jeg elsker at læse bøger for mine børn og bruger rigtig lang tid på at finde gode bøger som passer til mine børns alder og læse-niveau.
  6. Jeg elsker at tage billeder!!
  7. Jeg kan ikke fordrage når folk ikke rydder op efter sig selv i naturen – både mht affald og hundelorte!!
  8. Jeg er helt vild med forlystelsesparker og min store drøm er at tage min dejlige familie med til Florida og besøge ALLE parkerne de har derovre – Six flags, Disney, SeaWorld mm. – Og jeg ved at det nok skal gå i opfyldelse på ét eller andet tidspunkt!! Jeg ved allerede hvor vi skal bo ;)

Jeg har overhovedet ikke overblik over, hvem der har fået awarden eller ej, så jeg vælger simpelthen bare at tagge min dejlige lillesøster, som også er begyndt at blogge – det er Mette med bloggen “ColourZ” – besøg hendes blog og se hendes fantastiske malerier!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...