menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 10. februar 2011

Nu uden “cykel-hængeparti”

WOW, jeg synes altså lige at det var i går jeg sad her ved computeren og skrev mit indlæg om vores hyggelige kæresteaften – MEN, det er faktisk allerede ved at være en uge siden - hold da op den uge er fløjet afsted og jeg har slet ikke fået vist billeder fra vores dejlige søndags-udflugt!!!

Efter at have arbejdet i klubben hele lørdag fra kl. 10 – 03 med et brag af et arrangement og fest for 400 unge mennesker, trængte jeg virkelig til en RÅ-hyggedag med mine egne unger…

Jeg har lææænge haft dårlig samvittighed over mit hængeparti med at Freja skal blive en sikker cyklist, så jeg besluttede mig simpelthen for at pakke bilen med “ande-mad”, 4 børn, 1 tvillinge-klapvogn og 2 cykler (ja, det er godt at have en stor bil ;) og så satte vi kursen mod et af vores yndlingsudflugts-steder da vi var Viborggensere – nemlig Søndersø i Viborg. For med cykelsti hele vejen rundt og ingen biler at passe på, så er der ihvertfald optimale rammer for en 6-årig som liiige mangler den sidste sikkerhed på de to hjul :)

Og så gik og cyklede vi rundt om den smukke sø i frisk vejr og NØD den dejlige natur omkring os. Det var en fantastisk tur og jeg skal da lige love for at Freja efterhånden blev ret så sikker i det dér med at bremse og komme igang på cyklen igen på egen hånd. 

5 kilometer i dejligt selskab af smukke svaner, hyggelige ænder og glade børn = Fantastisk søndags-udflugt!!! :)

6. februar 2011 003

6. februar 2011 012

6. februar 2011 017

6. februar 2011 025

6. februar 2011 029

6. februar 2011 036

Da vi kørte hjem, var jeg simpelthen SÅ stolt af mine to store børn!!!

Stolt over at de i højt humør bare sådan lige cyklede mere end 5 km, mens de hyggede sig med at køre om kap og ind imellem lige gjorde holdt sammen for at vente på mig og de små, som kom traskende bagefter med klapvognen. De oplevede sammen og tog hensyn til hinanden - og dét gjorde mig virkelig glad og varm indeni!!!

2 kommentarer:

  1. Hvor er du altså fantastisk Tina til at tage på udflugter og gøre ting med dine børn.. Virkeligt! Sød og omsorgsfuld og go til at give dem gode oplevelser.. :)

    SvarSlet
  2. Tak, søde Rakel :)
    Jamen, jeg elsker selv oplevelser og elsker at dele min begejstring med mine børn som også elsker oplevelser og nyder at jeg "hiver" dem med alle mulige steder hen - fordi jeg virkelig har LYST. Dér har vi tid til at være sammen og nyde hinanden uden alle de kedelige praktiske opgaver, som vi lader blive hjemme :)
    Det er gennem disse oplevelser jeg får energi. Det er noget vi har sammen og vi nyder at tale om "kan du huske dengang vi...".
    Her er bloggeriet jo virkelig genialt! Ungerne elsker nemlig at sidde og læse bloggen selv, sammen eller med mig - de nyder at se billederne og læse hvad jeg skriver. På den måde går de dejlige oplevelser, små som store, ikke i glemmebogen og derfor kan jeg i en hverdag hvor jeg ikke føler jeg når noget som helst, dokumentere at jeg rent faktisk når noget - og det jeg når er det vigtigste i mit liv, nemlig kvalitets-tid med mine børn! Det er en tilfredsstillelse i sig selv :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...