menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 20. februar 2011

Sidste nat i sommerhuset!!

Det er altså vildt så hurtigt en dejlig ferie kan gå – ØV – i nat er den sidste nat i sommerhuset for denne gang…
… men jeg vil nyde den sidste nat i den dejlige seng med det hyggelige retro sengetøj som min mor købte i starten af 70’erne og som hun nu har givet mig :)
Jeg er vild med det sengetøj, men desværre passer det ikke til vores vinterdyner derhjemme, fordi de er med ekstra-længde (ja, de lang-benede skal jo nødig fryse om fusserne!!;).
Men derimod her i sommerhuset passer det jo helt perfekt og bidrager da også ret meget til sommerhus-stemningen :)

17. februar 2011 102
Sengetøjet skal med hjem i morgen. Det skal vaskes og så skal det lige-om-snart med til Norge, hvor det uden tvivl også vil skabe hygge-stemning i ski-hytten i Hemsedal – Tror du ik’?? :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt, måske du skal forbi Blafre butikken i Oslo? Det er der robotstoffet er købt.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Åh, jeg ville elske at besøge Blafre butikken!!! Men desværre bliver der slet ikke tid til shopping eller storby-besøg, men derimod masser af tid til ski og hytte-hygge!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...