menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 5. februar 2011

“Alle for én”

Vi har simpelthen sendt alle vores elskede børn på weekend hos mormor og morfar, hvilket de/vi virkelig har glædet sig rigtig meget til!!! (både børnene, mor-forældrene og forældrene).

Morten og jeg har bare nydt at have en aften HELT for os selv – bare os to!!!

Vi har været på en lækker fiske-restaurant på havnen i Skive, som hedder “Restaurant Strandtangen”. Der var godt nok ikke særlig mange mennesker, men der var en super hyggelig stemning og så var der virkelig kræset for detaljerne.  Helt sikkert et sted vi vil besøge igen – måske til sommer sammen med børnene, hvor de til frokost også har en børnevenlig buffet, som vi så kan nyde på terrassen med udsigt udover vandet (jeg kan allerede se det for mig :)

Vi startede med en lille appertizer som var en slags puré med brød og persillesmør til.

4. februar 2011 005

Til hovedret valgte vi en klassisk dansk rødspætte og selvom jeg faktisk ikke er så meget til fisk, så må jeg indrømme, at det smagte fantastisk lækkert!!! Den sjove sølv-dims til højre på tallerknen er en citronpresser – smart så man ikke får citron-fingre :)

4. februar 2011 006

Bagefter var vi i biffen, til forpremiere på Mick Øgendahls nye komedie “Alle for én” i en stuvende fuld biografsal. Hold op, hvor var den bare go’!!! Den kan jeg altså anbefale jer at se – den har en god historie med både kærlighed og spænding og så er den rigtig sjov.

Da filmen var færdig blev lyset tændt og hvem rejste sig op og gik hen foran lærredet og lavede et lille stand up show for os??? Jo, det gjorde skam selveste Mick Øgendahl – det var noget af en herlig overraskelse – tænk engang – Mick Øgendahl i Cinema 3 i Skive en fredag aften?? :)

4. februar 2011 008

Nu vil jeg simpelthen gå i seng og NYDE at kunne sove en hel nat UDEN a blive vækket af et barn der skal have vand, har tabt sutten eller skal tisse og UDEN at skulle stå op kl. 06 for at lave havregrød – Godnat og sov godt!!!

6 kommentarer:

  1. Wauw en dejlig aften ;O) Bare det var mig.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  2. Åhhhh....de der aftner UDEN børn er bare så meget dem der gør, at man kan klare hverdagen igen, når den melder sig. Synes det er fantastisk at i formår at gøre sådan en aften rigtig god og hyggelig. Ja og så også at i blev glædeligt overraskede. God til jer.
    Mvh Tina.

    SvarSlet
  3. "Uuuuuuhh Kærester" .....

    Hvor lyder det bare som en rigtig god aften. Og weekenden er kun lige begyndt!

    Nyd hinanden <3

    SvarSlet
  4. Hej
    Jeg har tagget dig i en blogleg, se min profil, måske har du lyst til at være med.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  5. morslille: Det var virkelig en dejlig aften - sådan én som man kan leve højt på længe :)
    Tusind tak for tagget til bloglegen - jeg er faktisk blevet tagget nogle gange nu, men har bare ikke lige haft tiden til at få gjort noget ved det... Men her i vinterferien skal jeg nok få tid :)

    Tina: Ja, det er netop de dér aftner hvor man kan få ladet lidt op og bare have TID til hinanden og til at få snakket helt uden at blive afbrudt!!
    Det er ikke særlig ofte vi har sådanne aftner, for ofte får vi kun passet børn hvis vi skal til fest eller noget andet i selskab med andre, så når vi endelig har en "helt-alene-aften" må den gerne gøres lidt ekstra ud af :)
    Og netop fantastisk med en overraskelse - Jeg ELSKER overraskelser ;)

    Miv: Ja, dejligt med tid til at være kærester og vi nød dét og hinanden i fulde drag :)

    SvarSlet
  6. Jeg var der også, og jeg blev også helt paf... Og fedt da han sagde "tak for det varme bifald", ikk? Det havde vi ikke lige regnet med... sjovt.

    Fin blog du har her forresten.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...