menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 14. februar 2011

En dejlig weekend

Vi har haft én af de der dejlige weekender, hvor hele familien har været samlet i sommerhuset - mine forældre, min søster, min mormor, Morten, børnene og jeg. Det har bare været SÅ hyggeligt!!!

Vi har blandt andet hygget os med at spille spil, læse bøger, bowling-tur og gåtur ved Vesterhavet ved solnedgang.

Se lige hvor smukt det er!!

www.tantetit.blogspot.com

www.tantetit.blogspot.com

Her kan man rigtig se hvor meget havet har “spist” af klitterne under stormen sidste weekend!

www.tantetit.blogspot.com

Nu er der bare børnene og jeg tilbage i sommerhuset. Der hygges i sofaen med morgen-fjernsyn…

www.tantetit.blogspot.com

www.tantetit.blogspot.com

… og selvfølgelig er der tændt godt op i pejsen :)

www.tantetit.blogspot.com

Vi nyder det og er bare SÅ glade for at vi først skal hjem på søndag – selv vores kat Liva synes det er dejligt at være i sommerhus!! :)

www.tantetit.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...