menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 27. januar 2012

Forsømte fugle


Det ellers så fine og hyggelige flettede foderhus - som jeg fik af Morten for ihvertfald 7 år siden - er gået i stykker... Det er slidt op og her efter vinterens storme kan det slet ikke bruges mere...

Derfor er vores ellers så velfodrede fugle, desværre blevet forsømt hele vinteren og det har jeg det bestemt ikke godt med...

Nu, hvor sneen endelig er kommet, kan jeg virkelig mærke på min dårlige samvittighed, at der altså må anskaffes en erstatning for det gamle foderhus...

Jeg har ledt og ledt efter en, som ligner det gamle - endelig har jeg fundet det og det er nu bestilt!!!

Jeg er spændt på at se det live - men jeg synes det ser rigtig fint, hyggeligt og robust ud på billedet!!
Faktisk er jeg ret vild med at den er så enkel - og så synes jeg at 300 kr er billigt for et flot og håndlavet foderhus i pileflet!!!

Nøj, hvor jeg altså glæder mig til at hænge det op i træet og fylde det med lækker fuglemad til de sultne fugle :)
Pileflet Foderbræt m/ træbund
Vores nye foderhus er bestilt lige her

underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...