menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 8. januar 2012

I gang med det dersens motion :)

De seneste par måneder har jeg ikke fået brugt mit abonnement i fitnesscenteret - jeg har simpelthen ikke haft overskud til at komme afsted pga travlhed... Men nu skal det være slut!!!

Jeg vil i gang igen - både med styrketræning, boxercise og zumba!!!

I Viborg kan man for bare 229 kroner om måneden træne i 5 forskellige lokale fitnesscentre og det er altså smart! Så i morgen har jeg meldt mig til en prøvetime i Loop, for at se om det styrketrænings-koncept er noget for mig - og så ligger det blot 2 minutters kørsel fra min arbejdsplads, så nemmere bliver det vist ikke!!! Iiihh, hvor jeg altså glæder mig :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. God trænings lyst, håber vi ses deroppe en dag.

    SvarSlet
  2. God fornøjelse :) Jeg har fået mig en hularing i julegave, så jeg er lige om lidt igang med at træne her i stuen foran fjerneren ;) Det er da en start:D Så skal jeg bare igang med det dersens løb igen.... Den var værre!

    SvarSlet
  3. God fornøjelse med træningen i dag! Her er det også dømt træningslejr - men jeg har så også været så dum/modig at tilmelde mig et 90 km langrendsløb til marts.... :)

    SvarSlet
  4. @Ævlebævle: Træner du mon også i Loop Overlund?? Jeg er spændt på om konceptet er noget for mig :)

    @Mette: Jeg har også overvejet en hularing, for det skulle være super god træning for mavemusklerne - og mine trænger virkelig!!! :)
    Og motion foran fjerneren ville da være fantastisk - jeg er bare SÅ dårlig til at få det gjort... For hvor svært kan det være at lave bare 10 maverulninger om dagen hjemme på gulvet?? Hmm, jeg får det ikke gjort... desværre!
    Løb starter jeg også op med igen - imorgen skal jeg have lavet løbetest så jeg kan få nogle ordentlige løbesko - jeg mistænker mine gamle for at være årsagen til den skade jeg fik i foden i oktober måned... Jeg glæder mig helt vildt til at løbe igen - og det er dejligt at mærke at jeg glæder mig :)
    Held og lykke med hulahop og løb!!! :)

    @Bebe: Hvor er du altså bare sej sådan at melde dig til et 90 km langrendsløb - 90 km, det er altså mega langt!!!
    Og så går jeg og overvejer om jeg skal melde mig til mit første 5 km løb til foråret :)
    Nu må vi se, hvor modig jeg er - det afhænger også af om min løbeskade er gået i sig selv mens jeg har holdt pause i et par måneder...
    Held og lykke med din træning :)

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...