menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 8. januar 2012

Retro morgenmadstallerken

Noah har fået en fin retro Kelloggs morgenmadstallerken fra Rosti - fundet i genbrugsen til bare 3 kroner...


Noah er meget glad for den - det er blevet favorit-tallerkenen og han SKAL spise af den hver morgen (og helst også aften)..
"MIN!!!" siger Noah, så slet ingen her hjemme er i tvivl om, at dén tallerken, det er Noahs :)


Han har jo nok lært ét eller andet af sin storesøster Silje, som SKAL spise af sin lilla Rice tallerken og med sin lilla Rice ske, hver morgen og ja helst også aften!!! Og hun accepterer heller ikke, at andre vil låne hendes tallerken!! :)

underskrift copy

6 kommentarer:

  1. ja dem kan jeg godt huske - fantastiske

    SvarSlet
  2. Ja, den er bare så fin :)
    Og så er der skrevet "Arvid" på bunden af den... Så den tallerken har en lille dreng ved navn Arvid så spist af for mange år siden - lidt sjovt og hyggeligt :)

    SvarSlet
  3. Nu prøver jeg lige igen om jeg kan komme ind og kommentere din dejlige blog med de fantastiske billeder af børnene

    SvarSlet
  4. Så tror jeg sørme det lykkedes. Jeg kan huske - at vi som børn også havde billeder i bunden af tallerknen. Når man kunne se billedet i bunden igen - betød det at man havde spist op :O)

    SvarSlet
  5. Hej Dorte :)
    Hvor dejligt at du nu kan kommentere igen!!!
    De er nu fine de retro tallerkner - jeg havde selv en som lille med mønster i bunden. Den har mine forældre stadig og børnene bruger den når vi er på besøg :)

    SvarSlet
  6. Kan godt forstå han ikke vil låne den ud, den er virkelig fin, uhh jeg er vild med retro børneterlærkener.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...