menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 9. januar 2012

Kostplan for mavefedtet

I denne uge starter jeg med at motionere igen - jeg har holdt en pause på et par måneder og det er alt for lang tid... Det kan mærkes på mit overskud og ja, så kan det jo så også ses på vægten... Egentlig er jeg en slank kvinde, men desværre har jeg en irriterende topmave, som virkelig ligner en gravid-mave i uge 20 når jeg glemmer at trække den ind... Jeg er SÅ træt af den mave og nu skal den væk - basta!!!

Udover at begynde på motionen igen - styrketræning, boxercise, zumba - har jeg besluttet mig for, at der nok også må en kostændring til... Her efter nytår har jeg hverken spist kage eller slik og det fortsætter jeg selvfølgelig med - faktisk er det slet ikke svært og jeg har før gjort det i ½ år...

På iform.dk har jeg fundet en 7 dages kostplan som hedder "Få has på mavefedtet". Kostplanen indeholder alle de centrale elementer til at få en flad mave, så den må altså prøves!!!



Jeg er super dårlig til at huske at spise morgenmad samt de små mellem måltider, som skal til for at få forbrændingen igang - derfor tænker jeg at kostplanen vil være en hjælp til det! og så synes jeg at kostplanen virker både lækker, lige til og overskuelig!!!

Jeg har aldrig før været på en decideret kur, så faktisk glæder jeg mig til det - og ikke mindst til forhåbentlig at se resultater ;)

Jeg er startet på kostplanen i dag og vil holde mig fuldt ud til den morgen, formiddag, frokost og eftermiddag - dog ved jeg på forhånd at det bliver for besværligt at skulle lave speciel aftensmad til mig selv hver aften samtidig med at jeg skal lave til resten af familien, så om aftenen spiser jeg det samme som dem, men selvfølgelig med måde :)

Skulle du også have lyst til at prøve kostplanen, så kan du finde den lige her!!!

underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Det lyder spændende! Jeg glæder mig til at høre, hvordan det går med at følge planen - og om resultaterne selvfølgelig. Du må endelig opdatere løbende. :)

    SvarSlet
  2. Stort og flot projekt du har gang i - jeg håber det lykkes - spændt på at følge dig. Må dog indrømme - at jeg tror mere på træning af ryg/mavemuskler. Knus fra Dorte

    SvarSlet
  3. @Filibaba: Jeg synes også selv at det er ret spændende og har store forventninger til resultatet!! Første dag er nu gået med kostplan, styrketræning og Zumba - fantastisk!!
    Jeg skal nok opdatere løbende :)

    @Dorte: Det SKAL lykkes, jeg skal jo gerne i bikini til sommer ;)
    Jeg tænker også at kostplanen kun vil give resultat sammen med træning - derfor er jeg igen begyndt til styrketræning, Zumba og på onsdag til boxercise - løb starter jeg med i morgen når jeg har købt nye løbesko!! :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...