menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 10. januar 2012

Jeg læser og glæder mig...

I går og i dag har jeg været hjemme fra arbejde - Silje er syg med opkast og feber, så hun har haft behov for at have sin mor hos sig... Heldigvis har hun det bedre i dag, så jeg håber at hun kan komme i børnehave i morgen!!

Formiddagen i dag, har jeg brugt på at koge suppe, så vi har lækker aftensmad til de næste dage - skønt!!!

Mens suppen har kogt og Silje-pigen har sovet på sofaen, har jeg læst i bogen "Bliv løber for livet" og jeg glæder mig helt vildt til i eftermiddag, hvor jeg skal i Runners corner for at få lavet løbetest, så jeg kan få nye løbesko, som passer lige præcis til mig - Det bliver SÅ godt!!!

Og så glæder jeg mig som et lille barn til min første løbetur siden oktober, hvor jeg måtte stoppe mit løb som jeg ellers lige var kommet så godt i gang med, på grund af en skade i foden... Jeg har stærk mistanke til mine gamle løbesko (som egentlig er Mortens de gamle - og hvor smart er det lige??), om at det er dem der er årsagen til min skade... Det håber jeg det er! - og så håber jeg at den lange pause, som jeg har givet løbet har gjort at skaden er gået i sig selv igen, så jeg kan starte på en frisk med nye løbesko...



underskrift copy

1 kommentar:

  1. Det lyder som en god de med nye løbesko. Du går grundigt til værks med dit nytårsorsæt. Herligt -ville ønske at jeg også var kommet bedre fa start.
    God tur.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...