menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 21. januar 2012

På energi-lavblus

Øv øv... Her sidder jeg ved pc'en med min dyne omkring mig og har ret så ondt af mig selv, mens jeg drikker grøn the... Jeg har feber, ondt i halsen og smerter når jeg synker, som også stråler op i venstre øre...



Så kan jeg bedre forstå at jeg sådan har frosset hele dagen og at mit energi niveau har været totalt på lavblus - og så endda på min fridag, hvor jeg har haft SÅ meget jeg skulle nå...

Noget har jeg da også nået, men kun det mest nødvendige - så som at gøre klar til Frejas pyjamasparty som er blevet holdt her i aften... Tøserne (4 stk) har indtaget stuen, hvor der er blevet hygget, fjantet, grinet og fnist, mens der er blevet set film, spist lasagne, leget og hygget med snolder...

Det har været en stor succes og nu sover de alle sødt på madrasser i stuen :)

I morgen tidlig må jeg nok en tur til vagtlægen for at få lavet en podning, så min halsbetændelse kan komme under antibiotika-behandling, hvis altså den er forårsaget af en bakterie...

Jeg har bare overhovedet ikke tid til at være syg, for i morgen formiddag skal pigerne og jeg i teateret i Århus og søndag får vi besøg af gode venner fra Århus, som vi ikke har set længe...

Nu vil jeg tage et par smertestillende, så jeg kan få lidt lindring til min ømme hals og så vil jeg krybe ind i min dejlige seng igen... Godnat :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Øv hvor surt. Sygdom kommer bare altid ubelejligt.. Håber du hurtigt er ovenpå igen!
    Kh. Pernille

    SvarSlet
  2. Ja, det virkelig irriterende - ihvertfald når man ikke bare kan ligge i sengen og komme ovenpå igen... Selvom det er vigtigt at lytte til sin krop, så er det bare ikke altid det kan lade sig gøre...
    Jeg er heldigvis i bedring, men energiniveauet er desværre stadig på lavblus...
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...