menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 6. januar 2011

Fine tændstik-æsker

Herhjemme har vi i lang tid udelukkende brugt lighter når vi har tændt stearinlys, men efter jeg så Rakels fine pyntede tændstik-æsker, fik jeg helt lyst til selv at have sådan en fin æske på bordet.

Først i går huskede jeg at købe tændstikker og da mørket faldt på og jeg strøg en tændstik for at tænde stearinlys, gik det op for mig, at jeg helt havde glemt, hvor skønt det dufter – og så er det da også meget mere hyggeligt at stryge en tændstik fremfor at trykke på en lighter… Ihvertfald er tændstikkerne kommet indenfor dørene for at blive!

Nu har jeg pyntet et par æsker med fint papir som jeg bare har klippet til og limet på med en limstift – tænk at der ikke skal mere til…!!!

www.tantetit.blogspot.com

 www.tantetit.blogspot.com

4 kommentarer:

  1. Hej Tina!

    Ja sikke en skøn lille ting - hvor har du det flotte lilla papir fra?
    knus

    SvarSlet
  2. Hej Camilla
    Det er noget som jeg har købt på Trendsales sammen med andre mindre stykker papir - det skulle bruges til en sættekasse, som jeg altså ikke er kommet igang med endnu ;)
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Ja, de er skønne.
    I min barndom lavede min mor mønstre af fladmaste strå, som hun klæbede på tændstiksæsker.
    Det her ser lidt lettere ud.

    Længe siden :)

    Karen

    SvarSlet
  4. Hej Karen
    Ja, det er længe siden - og jeg er desværre gået helt i stå med hæklingen... Men jeg skal nok komme igang igen :)
    Wow, mønstre af fladmaste strå... Det lyder fint, men helt klart noget sværere og mere tidskrævende end denne version :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...