menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 30. januar 2011

Netop hjemvendt fra arbejde

I nat har jeg nemlig været på arbejde – hvis man altså kan kalde det, at sidde i biografen sammen med en masse dejlige unge mennesker og se 3 film i løbet af 6 timer, for arbejde!! Jeg har ihvertfald hygget mig, men drukket et par stærke kopper kaffe, for at holde mig vågen :)

Programmet begyndte kl. 00.00 med “Klovn”, kl. 02.00 så vi “Eclipse” og kl. 04.00 sluttede vi af med “Little Fockers”.

Jeg var hjemme ved 6.30-tiden og da jeg låste mig ind begyndte Noah at klynke inde fra sit værelse. Han har ikke længere feber, men nu er han tilgengæld så snottet, at han faktisk ikke kan sove. Jeg sms’ede med Morten omkring kl. 03.00 og da havde Noah ikke sovet endnu (ihvertfald ikke mere end ganske kort tid ad gangen). Stakkels Morten, som nu har været alene hjemme to nætter i træk med en Noah som ikke vil sove (fredag-lørdag havde vi nemlig overnatningshygge med 18 unge i Klubben og da var jeg selvfølgelig også med og var først hjemme ved 11-tiden lørdag).

Jeg har virkelig nydt min weekend i “Klubbens tegn” og selvom det jo er et minimum af søvn jeg får ved disse klub-arrangementer, så har jeg da fået mere søvn end min kære mand.

Nå, men da jeg kom hjem i morges vågnede Noah altså med det samme og selvom jeg er noget så træt, ja så må jeg altså lige finde mit overskudslager frem og tage mig af min lille søn, for Morten trænger da om nogen til at sove!!! :)

Et par tændte stearinlys i vindueskarmen hjælper på mirakuløsvis på overskuddet, da de bare skaber en dejlig hyggelig stemning i mørket!

30. januar 2011 003

Noah har fået sin havregrød og jeg har nydt en kop the og et rundstykke – nu venter jeg faktisk bare på at det skal blive lyst nok til at Noah kan blive puttet i sin barnevogn på terrassen. Det varer heldigvis ikke så længe, for solen er begyndt at dukke frem i horisonten :)

30. januar 2011 006

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...