menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 3. januar 2011

En dejlig søndag

Jeg ELSKER at sove længe og søndag var Morten så fantastisk at stå op sammen med Noah og Silje, da de vågnende – jeg fik lov til at sove helt til jeg vågnede af mig selv, hvilket jeg gjorde kl. 10.30… Nøj, det var skønt!!!

Jeg nød dagen sammen med familien og nåede både at komme helt til bunds i vasketøjet, vaske vinduer udvendigt og pudse dem indvendigt – det var altså også ret tiltrængt, når nu solen skinner så dejligt og afslører ALT snavs :)

Børnene og jeg lavede mad til havens fugle. Nogle fine “kogle-foder-kugler” som nu pynter på “foder-træerne” i haven, sammen med æble-kurven, fugle-kugle-pinden, fugle-neget og foderhuset som også blev fyldt med hjemmelavet fuglefoder.

www.tantetit.blogspot.com

www.tantetit.blogspot.com

Har du også lyst til at lave sådan nogle kogle-foder-kugler? Ved du ikke hvordan du gør? Så læs med i morgen, hvor jeg viser en DIY som er ganske simpel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...