menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 15. januar 2011

Lækre stabel-kasser

Noah fik nogle fantastiske stabelkasser i julegave. De er lavet af kraftigt pap og har nogle dejlige farver og søde motiver på. Der er en masse at tale om på billederne og så er der læring fx i form af at tælle, hvad passer sammen, stor/lille, osv.

Kasserne kan både stables ovenpå hinanden og sættes ind i hinanden. De kan bruges til at opstille legetøj på eller til at putte legetøj i - mulighederne er mange!

De larmer ikke når de vælter og det gør heller ikke ondt at blive ramt  - jeg er begejstret :)

De er af mærket Djeco og er købt hos Clara H i Viborg for 145 kr.

www.tantetit.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Fin blog du har her:-) Har lige meldt mig som fast læser og glæder mig til at følge med. Sjovt nok hedder mine drenge også Daniel og Noah:-) KH Christina.

    SvarSlet
  2. Tak for din søde besked - jeg er meget glad for at du har lyst til at læse med her hos mig.
    Daniel og Noah er jo også nogle dejlige navne, som passer rigtig godt sammen :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...