menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 21. januar 2011

“Deer in the woods”

Efter en hyggelig aften med lasagne, disney sjov, fredagsslik (kun børnene, for jeg spiser jo ikke slik!) og x-faktor, er børnene nu puttet og jeg sidder og surfer lidt på nettet, mens jeg plejer min hals med en kop the.

Og hvad finder jeg, helt og aldeles tilfældigt?

Dét sengetøj, som jeg har haft kig på i laaang tid, men som koster 649 pr sæt med ekstra længde og som jeg derfor helt har udelukket fra min ønskeliste. Det har jeg simpelthen fundet på tilbud, lige her, til KUN 299 kr pr sæt med ekstra længde! Det er fantastisk – tænk engang to sæt til under et sæts pris, så må jeg altså “gribe chancen når den er der”!!! ;)

Det er et sengesæt som er designet af Susanne Schjerning. Det hedder “Deer In The Wood – lavendel”.

http://www.rikkitikkishop.dk/deer_in_the_woods__lavendel___ekstra_længde-p-5998.html Jeg synes, det så smukt og fint i farverne og designet og det vil passe perfekt ind til vores soveværelse. Så nu har jeg bestilt to sæt hjem og jeg glæder mig allerede til at vaske det og lægge det på dynerne – uhmm, jeg kan næsten dufte det :)

Jeg synes i det hele taget rigtig godt om Susanne Schjernings design. Vi har  voksdugen “happy horses - petrol” og den har vi simpelthen været SÅ glade for. Den har et skønt design og så er den bestemt ikke sart, den er meget holdbar og så har den “antiskrid”, hvilket er fantastisk. Den ligger fast på bordet og glider ingen steder når der tørres af – jeg vil aldrig have en voksdug uden antiskrid igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...