menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 29. januar 2011

Forår i soveværelset

For at få AL sygdommen ud af soveværelset har jeg gjort rent, luftet ud og ved hjælp af små midler forsøgt at gøre det indbydende og hyggeligt ved at skabe lidt forårsstemning.

For selvom det udenfor stadig er koldt og faktisk også små-sner lidt engang imellem, så kan det jo godt emme lidt af forår indendøre…

Vores nye lækre sengetøj fra Susanne Schjerning er kommet med posten og det pryder nu vores seng og bidrager til den dejlige og forfriskende forårsagtige atmosfære – Jeg er vild med det!!!

26. januar 2011 043

Hvad er mere forår end blomster? Denne smukke orkidé står i vinduet og pynter med sine lilla/pink blomster og knopper som endnu ikke er sprunget ud. Jeg fik den af mine forældre i barselsgave, da jeg lige havde født Noah og det er nu lykkedes mig at få den til at blomstre igen, fantastisk!

26. januar 2011 028

De hyggelige turkise fyrfadsstager og en smuk sart rosa tulipan i den fine blålige vase, som jeg har arvet af min oldemor.

26. januar 2011 056

De skønne forårsfarver på yndlingsmagasinet BoligLiv, som jeg var så heldig at få et abonnement på i julegave, og sidst, men ikke mindst, HAMA-skiltet som min dejlige store søn har lavet til mig!!!

26. januar 2011 071

4 kommentarer:

  1. Hej,
    Må jeg spørge hvor du har købt schjerning sengetøjet henne? Har været på udkig efter lige det her print i lang tid, men kan ikke finde det nogen steder. På forhånd tak :o)
    Mvh. Heidi

    SvarSlet
  2. Hej Heidi :)
    Jeg har også været vild med netop det sengetøj i lang tid, men har simpelthen syntes at det var for dyrt, men så fandt jeg det ved et tilfælde på nettet til under halv pris - læs evt mit indlæg:

    http://tantetit.blogspot.com/2011/01/deer-in-woods.html

    Jeg har købt det på rikkitikkishop.dk og det fåes både med og uden ekstra længde.

    Jeg har lige checket at de stadig har det :)

    Vi er allerede meget glade for sengetøjet - både print og kvalitet!!!

    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Hej igen,

    Super, tak for hjælpen!

    Mvh. Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...