menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 24. januar 2011

Jeg læser brugsanvisning!!!

Morten er i svømmehallen sammen med de to store, de to små sover og jeg holder lige en pause fra min brugsanvisnings-læsning for at skrive dette indlæg.

Jeg læser nemlig brugsanvisning på den kombinerede jule- og fødselsdagsgave som jeg fik af Morten. Eller det vil sige at jeg altså først har fået den i dag, da jeg har ventet og ventet på at Japan Photo skulle ringe til mig og fortælle at de havde fået den hjem (før jul bestilte vi den hos dem, fordi det simpelthen var dér vi kunne få den bedste pris).

Det gjorde de altså i dag og jeg må sige, at efter sygdom og en total-sørge-weekend, så kom den gave altså bare på et super godt tidspunkt!!!

Og hvad er gaven så??

Jo, det er simpelthen intet mindre end et Canon EOS 1000D spejlrefleks kamera – tænk at jeg nu er ejer af sådan ét – det er fantastisk!!!

24. januar 2011 041

Tak, min elskede Honey Rødt hjerte

Nøj, hvor jeg altså glæder mig til at få taget en hel masse gode billeder!!!

Her i aften har jeg knipset løs og er virkelig imponeret over hurtigheden og skarpheden i kameraet. Jeg har allerede fået taget nogle gode billeder af de mindste af mine guldklumper, Silje og Noah.

24. januar 2011 002

24. januar 2011 005

Nå, men nu tilbage til brugsanvisningen!!! Smiley, der blinker

3 kommentarer:

  1. Hej kære Titi.
    Det var dejligt for dig at få det længe ventede kamera.
    Guuud hvor er jeres ( også lidt mine ) Guldklumper børnebørn da bare de mest vidunderlige/smukke unger man kan tænke sig. Elsker dem alle fire utrolig højt.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Tak for det Mutti :)
    Ja, de er da bare dejlige - og de elsker altså også deres mormor helt vildt!!!
    Vi glæder os til snart at se jer igen :)
    Kram Titi

    SvarSlet
  3. Super gode billeder. Søde børn:-) KH Christina.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...