menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 10. juni 2010

En dejlig dag i Jesperhus sammen med mormor

Søndag den 6. juni

Efter at have haft en dejlig men kort dag i blomsterparken lørdag, havde jeg besluttet, at børnene og jeg ville tage derop igen søndag. Klokken 14 skulle der være Åh Abe koncert og det var vi da bare nødt til at være med til :) Morten skulle spille fodbold klokken 13, så han kunne ikke komme med... Det er nu rart at være flere voksne afsted, så jeg ringede til mine forældre for at høre om de havde lyst til at komme med. Min far var ikke helt på toppen, så han trængte til at slappe lidt af derhjemme, men min mor ville gerne med :) Super fantastisk!!!

Da vi kom til blomsterparken småregnede det lidt og jeg tror at alle folk var gået ind i tropehusene, for der var mange biler, men faktisk ingen mennesker i parken... Det udnyttede vi og børnene kunne prøve alt det de ville uden at stå i kø :) Mens de 3 store prøvede det lille tog er Noah og mormor krøbet i læ under et træ :)



Ponyerne skulle selvfølgelig prøves igen idag. Det var Siljes tur først og da pigen kom med den lille brune Otto til os sagde Silje bestemt: "HVID!!!" Hun ville altså prøve den store hvide hest Tarzan og det fik hun selvfølgelig lov til :)



Daniel og Freja ville også gerne prøve den og de plukkede blade til den fra træerne og det blev den meget glad for.




Til Åh Abe koncerten med Mek Pek og Alberte, fik vi plads helt oppe foran - vi bredte vores tæppe ud, mormor gav is og så rå-hyggede vi til det dejlige musik!





Efter koncerten var vi inde i tropehusene. Denne lille krokodille sad så sjovt i ruden at vi lige var nødt til at få et billede af den :)



Da vi kom hjem til Stoholm pakkede jeg straks en lille madkurv med frikadelle-sandwich og sodavand, og så kørte Daniel, Freja og jeg til Thorning hvor vi så teaterstykket "Robin Hood" på friluftsscenen. Det var et rigtig sjov stykke og skuespillerne gjorde det godt, men den slår IKKE "Ronja Røverdatter" som de viste sidste år - den var simpelthen fantastisk!!!



I pausen blev der hygget med snolder og popcorn - godt vi havde tæpper med, for det var ret koldt...



Hold da op, hvor var vi bare trætte da vi kørte hjem - trætte efter en lang og dejlig weekend med en masse skønne oplevelser!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...