menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 7. juni 2010

Noah 6 måneder

Onsdag den 2. juni blev Noah 6 måneder.
Her er lige en lille billedserie af den lille nullermand på terrassen - billederne er selvfølgelig taget på selve dagen!!!








I fredags var jeg til 5 måneders undersøgelse med Noah.
Han blev målt, vejet og blev undersøgt af lægen.
Lægen var yderst tilfreds med den "lille" fyr :)
Han sagde: "Hold da op han har mange deller - Buddah har da ikke levet forgæves!!!" :) (Med små børn er det jo heldigvis bare positivt at der er noget sul på kroppen ;)
Da lægen spurgte mig, hvor meget jeg ville skyde på at han vejede, sagde jeg: "omkring de 9 kg".
Lægen sagde: "9 kg! - Nej det skal man da være 1 år for at veje... Han vejer nok omkring de 8, måske lidt under..."

Men jeg fik ret :) Noah vejer 8,7 kg og måler 69 cm - Stor dejlig dreng!!!

Om aftenen bliver han puttet mellem kl. 18-20 og så sover vågner han først mellem kl. 04-06 om morgenen... Det er fantastisk!!!

Noah eeeelsker sin flaske og har slet ikke tålmodighed til det med grød... Og så længe han kan sove igennem på det, så er det fint.
Jeg synes dog, at han skal tilbydes grød 1 gang om dagen, så om formiddagen prøver vi med lidt risgrød :)

Alt i alt er Noah bare en skøn lille charmetrold, som faktisk altid er glad - pånær når han er sulten eller træt - men det kan jo afhjælpes med en lur eller en flaske, andet forlanger han ikke!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...