menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 18. juni 2010

Noah sover i en seng for første gang

Tirsdag den 15. juni

Da jeg nu er blevet færdig med at male legehuset, mangler jeg "bare" at indrette det - derfor var jeg nødt til at komme en tur i IKEA. Rikke og Camilla (to af mine veninder her fra Stoholm) ville gerne med og vi aftalte at vi ville prøve IKEA i Aalborg, jeg skulle køre og hente dem klokken 8.30.

Mens Noah og jeg gjorde os klar til IKEA-tur, legede pigerne med scooteren. Det er SÅ dejligt at de har så meget ud af hinanden og leger godt sammen :)



Det var sørme godt, at vi kom så tidligt afsted, for tiden fløj bare afsted i IKEA - det var super hyggeligt og vi fik købt en masse lækre ting med hjem. Vi var først hjemme klokken 16, så jeg var glad for at jeg havde meldt fra til løbeklub om aftenen.

Noah har indtil nu sovet i sin barnevogn om natten, da Silje jo stadig bruger tremmesengen. Jeg er for nærrig til at købe endnu en tremmeseng, da Silje jo skal have en stor seng når hun bliver 3 år.
Vi har overvejet om Silje skulle have en stor seng nu, men vi synes at det er for tidligt - måske til jul??

Vi har jo en weekendseng stående i skabet og den er vi blevet enige om, at Noah skal sove i indtil han kan overtage tremmesengen...
I IKEA købte jeg en madras til weekendsengen og om aftenen var jeg spændt på om Noah ville sove i den.

Han var godt træt efter at have været i IKEA en hel dag, så han fik en lang lur ude i barnevognen indtil klokken 19.45. Da han vågnede fik han kartoffel/gulerod/porre mos og en ny ble og så var han putteklar igen kl. 20.30...
Da jeg lagde ham ned i den store seng kiggede han rundt med meget store øjne. Jeg sagde godnat og gik ud af soveværelset med en forventning om, at han lige om lidt ville være noget utilfreds... Men 15 minutter senere var der stadig fuldstændig ro og da jeg gik ind for at se til ham ventede dette dejlige syn mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...