menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 7. juni 2010

Første sommerdag med vandspreder i haven

Hver dag cykler Daniel selv i skole og når Freja, Silje, Noah og jeg er klar går vi sammen op i dagplejen og børnehaven.
Freja er blevet dygtig til at cykle uden støttehjul og cykler nu hver dag på sin gamle cykel eller den nye, som hun fik til sin 5 års fødselsdag.
Da vi skulle afsted fredag morgen (4. juni) fandt Silje selv sin scooter frem, så den ville hun køre på... Hun fik sin cykelhjelm på og så gik det ellers langsomt fremad - heldigvis har vi jo god tid om morgenen :)




Efter skole skulle Daniel til fødselsdag hos Sofie fra klassen (første gange der er fødselsdag med både drenge og piger inviteret).
Da det ville blive meget varmt skulle de alle huske badetøj, så de kunne have vandkamp i haven!
Freja var noget misundelig på Daniel, så jeg besluttede mig for at jeg ville hente Freja tidligt, så hun kunne komme hjem og hoppe i vandspreder.

Hold da op hvor blev Freja glad da jeg hentede hende og endnu mere glad da hun hørte hvad hun skulle :)
Da vi gik hjem fra børnehaven mødte vi Christoffer fra Daniels klasse som gik rundt i vinterjakke, lange bukser og med skoletasken på ryggen - han svedte helt vildt!
Jeg spurgte om ikke han skulle til fødselsdag og han fortalte så, at de andre var løbet fra ham (heldigvis var Daniel IKKE med til det) og han vidste ikke hvor Sofie boede. Han havde åbenbart gået rundt i vores kvarter fordi han troede det var der - hvor var det synd for ham!!!
Jeg tog hans taske og hjalp ham med at få den store jakke af og så gik Freja og jeg med ham hjem til Sofie - Så var han glad igen. Freja fik en is af Pia, Sofies mor, og så gik vi hjem for at stille vandsprederen op i haven :)



Senere kom én af Frejas veninder også for at være med og da Daniel kom hjem stillede de vandsprederen under trampolinen - det gjorde de også meget sidste år - og hold op hvor de bare hyggede sig!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...