menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 13. juni 2010

Så blev legehuset endelig malet færdig :)

I efteråret gik jeg i gang med projekt "Legehus" - men det var en noget større mundfuld end jeg lige havde regnet med...

Desværre har jeg ikke noget før billede af legehuset :( Men jeg kan fortælle at det var rødt med hvidt træværk - indeni var det umalet ligesom gulvet og loftet...

Jeg kom desværre for sent i gang, det var simpelthen for fugtig og malingen skallede af - ærgerligt, men så var jeg nødt til at indstille arbejdet og fortsætte til foråret.

Jeg har bare ventet og ventet på, at vejret skulle blive godt nok til at jeg kunne male og der har da været enkelte dage, hvor jeg så også har haft tid :)

I dag blev jeg endelig færdig og sådan her ser legehuset så ud lige nu - jeg mangler "bare" at male taget og indrette huset - jeg er gået i gang med at male bordet og bænkene som skal sættes op derinde (det er et bord og bænke, som jeg selv har haft i mit eget legehus som barn).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...