menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 27. juni 2010

Så er det blevet tid til at tage i sommerhus!!!!

Søndag den 27. juni 2010

Jeg har nu 2 ugers ferie sammen med børnene inden Morten også får ferie - Sommerhuset er ledigt, så der skal vi selvfølgelig ud!!!

Formiddagen i dag har jeg brugt på at få pakket til mig selv og alle 4 børn - puha et arbejde, for det er faktisk svært at skabe overblik og jeg har helt sikkert glemt noget.

Mens jeg pakkede hyggede børnene sig - Silje talte på et tidspunkt i telefon med sin elskede mormor :)




Daniel og Freja trænede mavemuskler ved hjælp af Boobles møblerne :)




klokken 11 kørte vi fra Stoholm til Ikast, for vi skulle have fætter Rasmus med i sommerhus og han var til Ikast Cup sammen med sin familie. Børnene og jeg kørte hjem til mine forældre hvor vi spiste frokost og så kom Henrik med Rasmus :)
Efter frokost blev de 2 små puttet i deres barnevogne og min mor og jeg kørte i LIDL for at handle ind til ihvertfald 4 dage i sommerhus - for jeg vil bare ikke have 5 børn med i et supermarked alene!!!
Noget af det eneste vi ikke kunne få i LIDL var grød og vælling til Noah de havde kun Nestlé, men det vil jeg ikke købe da jeg synes det er ALT for sødt og kvalmt. (jeg plejer selv at lave grød og indimellem vælling til Noah af ris/majsmel, men ude i sommerhuset må det godt være lidt nemt, når jeg er alene afsted :)
Vi kørte så i Netto for at købe grød, men der havde de slet ikke noget...
Fakta havde også kun Nestlé...
Endelig i Kiwi fandt jeg Beauvais-grød og vælling, så det er spændende om han vil spise det når nu han kun er vant til mors hjemmelavede :)

Efter at have fået the, boller og kage hos mine forældre kørte vi mod Søndervig med en godt pakket bil med trailer bagpå - der skulle jo medbringes to barnevogne samt en tvillingeklapvogn :)

Klokken 18 ankom vi til sommerhuset og så hjalp de 4 store børn med at tømme bilen og da det var gjort gik de i gang med at pumpe badebassin op, så de er klar til at få vand i i morgen :)



Jeg havde travlt med at få pakket alle madvarer ud og stillet i køleskab og fryser samtidig med at jeg lavede aftensmad - derfor var Noah nødt til at sidde og underholde sig selv, men det er altså svært når man bare er en lille nullermand som er ved at være sulten...

Se lige hvor ked af det han var :(
Onde mor!!!



Så er det godt at storebror kan give en flaske vælling og det hjalp gevaldigt på humøret :)



Silje legede med sine små dukkebabyer :)



Og da hun så at maden var stillet på bordet var hun straks på ved op i sin stol :)



Så nydes der et hyggeligt og velfortjent aftensmåltid - kyllingeburger med pommes frites - inden den står på opredning af senge og putning af 5 dejlige børn :)



Mens vi spiste legede en nu meget glad Noah på gulvet :)




Så er de 3 store blevet puttet i køjerummet og der RÅ-hygges!!!



Silje-pigen er gået omkuld i weekendsengen i rummet ved siden af...



... og Noah sover godt i barnevognen på terrassen - han køres ind når der er ro i køjerummet :)

1 kommentar:

  1. Hejsa Titi! Dejligt at se, at i er kommet godt derud, og at i har fået pakket det hele ud. Det var godt nok noget af et læs :)
    Hold da op et stort badebassin, der hænger en vandslange i skuret, så at i er fri for at bære vand i spande :)
    Bordet kan jo gøres længere, der er en udtræksplade ( bare så dug og bord passer sammen ). Det bliver hyggeligt, når Anette og børnene kommer i morgen, så bliver der fyldt op i det lille sommerhus :)
    Håber at vejret bliver godt, de lover højere temperaturer til weekenden!
    Stort knus herfra.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...