menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 18. juni 2010

Noah har nu fundet ud af rulle-teknikken!!

Onsdag den 16. juni 2020

Her til morgen, mens jeg stod og smurte madpakker lå Noah som sædvanlig på legetæppet i stuen. Han er jo begyndt at rulle fra ryg til mave og møffer lidt rundt på maven, så han ligger næsten aldrig på legetæppet når jeg kommer ind til ham igen, men altid lige udenfor.
Da jeg kiggede ind til ham kunne jeg ikke se ham nogen steder og det var jo lidt underligt... Jeg gik helt ind i stuen og kiggede rundt - se lige hvad jeg så :)
Et par små hvide strømpebukseben stak frem under sofaen



Fundet!!! :)



Silje har jo fødselsdag på lørdag - 2 år - store pige :)
Hun skal have besøg af dagplejen på fredag og det er selvfølgelig aftalt med Henny(dagplejeren).
Jeg synes, at hun skal have fødselsdagskort med til de andre børn, men da det er lidt svært for børn i dagplejealderen at forstå "tid", har jeg besluttet at hun skal vente til torsdag med at have dem med.
Vi skulle have taget et billede til disse kort, men da Silje er en bestemt dame og helst kun gør hvad hun selv vil var det lidt svært at få et godt billede af hende - jeg ville jo gerne have et billede hvor hun var glad og stod med flaget i hånden - Her er de 2 billeder jeg fik taget af hende :)




Klokken 18 kom mine forældre til aftensmad og derefter stod den på opsætning af bord, bænke, hylder mm i legehuset for min far og ukrudtfjernelse i mine bede for min mor :) FANTASTISK!!! Legehuset er bare blevet SÅ flot!!!
De tog først hjem ved 22.30 tiden og min mor tog ALT mit vasketøj med hjem og tager det så med til mig igen på lørdag -vasket, strøget og lagt sammen - Hun er intet mindre end fantastisk!!!

Morten var på Sjælland hvor han har arbejdet på firmaet med tegninger til et stort projekt og han ville først være hjemme kl. 04 - så jeg gik i gang med endnu et projekt, nemlig at gøre dette lille bord til et køkken til legehuset - fortsættelse følger :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er han sød, sikke en lille møffel :)
    Og Siljemusen med flag og tot, hvilket billede valgte I?

    SvarSlet
  2. Jubiii :)
    Den første kommentar siden jeg lavede bloggen privat - Tak Mette-Mus!!!
    Ja, han er bare SÅ sød og nemlig en rigtig lille møffel (sødt ord :)
    Jeg valgte det hvor hun står inde i legehuset, for der ser hun mest glad ud...
    Hold op, hvor jeg bare glæder mig til at fejre hende i morgen :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...