menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 7. juni 2010

Et lille udpluk af Noahs dåbsgaver

Noah fik mange skønne gaver, som jeg lige er nødt til at vise et lille udpluk af - de andre ting, såsom det lækre tøj og sengetøj vil blive vist i andre indlæg. Penge fik han også mange af. 3200 kr som kommer på hans konto og så må vi se hvad de skal bruges til senere.

Den mest fantastiske og enestående gave er fra Noahs gudmor og moster Mette. Hun har malet dette ubeskriveligt skønne maleri, som skal hænge på hans værelse.
Jeg er bare SÅ stolt af min lillesøster, at hun er så dygtig til at male - det er jo helt professionelt!!! Og så er det da endnu mere imponerende, når hun faktisk først malede sit allerførste maleri marts 2010!!!



Denne arkivmappe er til Noahs tegninger. Vi har skuffer og kasser fuld af tegninger fra de andre børn, så det er da skønt nu at have et sted at kunne gemme Noahs tegninger. Indeni er der små rum, så tegningerne kan indeles efter alder :)
Arkivmappen er købt her.



Selvfølgelig skulle Noah da have en "Noahs ark" :)
Denne udgave synes jeg er skøn! Den er lavet i stof, men med stel i træ med hjul, så den kan køre henover gulvet. Figurerne er ligeledes i træ. Det øverste af skibet kan tages af og vendes, så det kan blive til en bakke med et hus på toppen.



Denne søde dåbsattestholder har Noah fået af mormor og morfar. De andre børn har også én, som de fik i dåbsgave af deres oldefar Viggo (min bedstefar/farfar). Men desværre døde han 1. december 2008.
Min far besluttede derfor, at han og mor ville give Noah én, når nu han ikke kunne få den af sin oldefar...
Så skal jeg huske at få både Noahs og Siljes med til Viborg næste gang jeg skal derind, så der kan blive graveret navn på dem!



Dette kit er til at lave gibs fod eller hånd aftryk af.



Sidst, men ikke mindst, denne søde røde træbil, som er en sparebøsse - jeg synes den er fantastisk!!!
Den har Noah fået af sin onkel Martin, tante Anette og kusine Andrea.
Bilen er købt her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...