menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 26. juni 2010

Sankt Hans aften

Onsdag den 23. juni 2010

Først lige et billede af en glad nullermand i den LÆKRE Molodragt han fik af super-moster/gudmor i dåbsgave!!!



Morten har været på Sjælland mandag, tirsdag og onsdag, så det var bare dejligt at få ham hjem igen onsdag aften!!!
Han nåede lige at komme hjem til Sankt Hans bålet på legepladsen. Der plejer at være spisning først, men i år er det blevet bestemt at der skal være spisning lørdagen efter pga børnefamilierne...
Her er det store bål, dog uden heks... Vi må vist hellere lave en til næste år, for det er altså ikke et rigtigt sankt hans bål når der ikke er en heks at futte af!!! Men hyggeligt, det var det :)



Farmand med sine 3 yngste :)



Her er jeg med mindstemanden - jeg ville gerne have haft Silje hos mig også men nej: "gider ik!!!"
Hun kom dog med i baggrunden - den lille sure ribs ;)



Daniel synes det er hyggeligt at bage snobrød - han lavede 2 i alt... Vi SKAL altså have lavet en bålplads i haven i løbet af sommeren!!!



Silje vil gerne have sin sut, så der er lige lidt "sutte-fangeleg" inden vi vender hjem til dynerne ;)


3 kommentarer:

  1. Hej Titi. Mette, Henning og jeg har lige læst din blog for hele juni måned sammen. Vi fik mange latteranfald :) Super godt billede af Noah i den nye dragt, også et rigtig godt billede af dig og Noah, typisk at Silje ikke vil med :)

    SvarSlet
  2. PS. Det er også et super godt billede af Morten og de 3 yngste, det var jeg lige ved at glemme :)

    SvarSlet
  3. Hej med jer :)
    1000 tak - dejligt at I vil læse med!!!
    Ja, det er altså dejligt at få skrevet de episoder ned, for ellers ville de jo gå i glemmebogen sammen med alt det andet jeg ikke har fået nedskrevet...
    Jeg griner faktisk også selv af Silje-episoderne, hun er simpelthen bare skøn!!! Men hun er nu også noget af en prøvelse ind imellem ;)
    I skal lige gå lidt længere ned ad bloggen, for jeg har lige udgivet et indlæg fra Siljes fødselsdag :)
    Knus Titi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...