menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 3. juni 2010

Playmobil, male-projekter og endnu en hygge/lege/grill-dag i haven

Freja har i dag haft en fridag, hvor vi har fået samlet noget af hendes Playmobil.
Da jeg var barn samlede jeg på Playmobil og mine forældre har været så fantastiske at gemme det hele på loftet. Daniel har aldrig haft interessen for at lege med det, men Freja har derimod lysten, så hun har fået det hele ind på sit værelse.
Freja er ligesom mig, da jeg var barn... Hun elsker også at samle Playmobilet og stille det op - Hun "arbejder"koncentreret, kigger på vejledningen og kan faktisk helt selv sætte det sammen. Jeg sætter bare klistermærkerne på så de sidder lige.

Da det var blevet samlet, fik hun noget af Playmobilet med ud på et tæppe - hyggeligt!!!

Freja legede, cyklede og hoppede på trampolin, mens jeg gik i gang med mine ventende male-projekter... Endelig er det gode vejr kommet, så jeg kan starte hvor jeg slap i efteråret :)

I går fik jeg malet gulvet i legehuset og i dag har det så fået endnu en gang, så det dækker helt.
Jeg er ligeledes kommet i gang med at male det sidste ud af 3 højbede. Jeg håber at få malet 2. gang i morgen, så jeg fredag kan få fyldt op med jord og få plantet de jordbærplanter, som nu har stået i deres bakker i en måneds tid...

Jeg er også blevet færdig med at male vores bord/bænke-sæt.

Skønt at få færdiggjort nogle projekter!!!! :)

Da Daniel kom fra skole greb han straks sin nintendo dsi for at spille det spil, som han har købt for nogle af sine fødselsdagspenge. Han lagde sig på gulvet hos Noah og der hyggede de i lang tid :)

Igen i dag har vi bare stor-nydt det dejlige vejr i haven. Mens Noah sov en eftermiddagslur lagde jeg mig med lukkede øjne på et tæppe i solen og nød lyden af mine to piger som grinede og hvinede på trampolinen. På et tidspunkt var Silje lidt utilfreds, så jeg måtte lige tjecke hvad der skete - Freja havde sat hende i bur :) Hun kunne dog sagtens selv komme ud igen!!!

Til aftensmad grillede vi pølser og spiste fest-rester fra barnedåben - fantastisk!!!! Jeg eeeeeelsker rester, så jeg kan være sammen med mine børn i stedet for at stå i køkkenet i laaaang tid :)
Da vi havde spist blev der spillet fodbold i haven.

Så var det jo også dagen, hvor Noah blev 6 mdr, men det skriver jeg lige et indlæg om på fredag, når han har været til 5 mdr's undersøgelse, for så kan der komme mål og længde på.

Men et billede af en lille fyr på sin ½ års dag, skal I da ikke snydes for! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...