menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 31. oktober 2011

DIY - Slikkepinde forklædt som øjne!!!

I anledning af Halloween har jeg lavet disse slikkepinde forklædt som øjne...


Idéen har jeg fået fra Boligliv - de er super nemme at lave og så synes jeg de er både uhyggelige, sjove og dekorative :)

Du skal bruge:

  • Slikkepinde
  • Madpakkepapir
  • Saks
  • Lim - jeg har brugt en klar hurtig-tørrende universallim
  • Øjne i en mellem størrelse
  • Rød tråd - jeg har brugt sytråd, da jeg ikke kunne finde mit broderi-garn
  • Rød tusch
Sådan gør du:
  1. Tag papiret af slikkepinden.
  2. Klip et stykke madpakkepapir i en passende størrelse - pak slikkepinden ind i det og bind med et stykke rød tråd... Lad endelig snorene hænge, så ligner det blodårer :)
  3. Kom en smule lim på øjet og sæt det på midten, øverst på slikkepinden.
  4. Tegn nu streger som blodårer, fra øjet og ned.
  5. Stik evt slikkepindene ned i et græskar, så de kan stå dér og pynte...
God fornøjelse :)


underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de bare fine, helt vildt god ide :o)

    SvarSlet
  2. @Dallbo:
    Tak for det - jeg synes også at de er ret så sjove :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Ville være en mega fin ide
    til børnefødselsdag. Må gemme ideen til barnebarnets fødselsdag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...