menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 21. oktober 2011

Smuk regnbue over Søndervig foreviget....

Så så man lige mig spame jer for vildt med indlæg på en fredag aften... Jeg beklager, men jeg var ret meget bagud med indlæg og ville bare SÅ gerne nå at udgive mine indlæg inden vi i morgen forlader vores dejlige sommerhus og igen vender hjem til det midtjyske... Jeg kan dog garantere, at dette er det sidste indlæg for i aften :)

I går forevigede jeg den smukkeste og fineste regnbue jeg nogensinde har set!!! - Faktisk var buen hel, fra ende til anden, men jeg kunne ikke ha' hele buen med på billedet, desværre...

Billedet er taget i Søndervig - længst ude til venstre anes "Sandskulptur-festival 2011"...


Rigtig god weekend til alle I dejlige læsere og medbloggere!!! :)

underskrift copy

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...