menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 6. oktober 2011

En dejlig start på en kærkommen fridag :)

I dag har jeg fri og hvor er det altså bare dejligt!!!

Dagen er startet klokken 6, hvor Noah bestemt synes at vi skulle op... Sådan måtte det jo så være og egentlig heldigvis for det, for det har været en fantastisk dejlig morgen med masser af god tid!!!

Efter at have afleveret børn, kunne jeg lige nå en frisk løbetur inden jeg skulle til forældresamtale om hvordan det går med Silje i hendes børnehave... Samtalen gik fantastisk og Silje fik SÅ meget ros - jeg blev virkelig rørt og er meget meget stolt af min dygtige lille store pige :)

Lige nu nyder jeg min morgenmad - ylette med diverse nødder, rosiner og frisk frugt... Mums!!! - inden jeg skal til frisøren... Jeg håber hun kan udrette mirakler...!? :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en skøn fridag - og som om du får den brugt rigtig godt :o)

    SvarSlet
  2. Hej Pernille
    Det har været en dejlig dejlig fridag, som jeg netop har brugt på lige præcis det som jeg havde lyst til!!! Fantastisk :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Altid skønt med en fridag, lidt hygge og forkælelse :o)

    SvarSlet
  4. Det lyder som en rigtig god fridag :) Altid skønt med lidt mor/alene tid.
    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...