menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 6. oktober 2011

Jeg er her altså stadig :)

Hold da lige op, hvor er det længe siden der er kommet et indlæg her fra mig... Og det er bestemt ikke med min gode vilje, at bloggen er blevet nedprioriteret det sidste stykke tid, men det har simpelthen været en nødvendighed pga travlhed på både arbejde og i fritiden - tiden herhjemme er blevet NYDT sammen med min dejlige familie og så har bloggen altså været stillestående... desværre!

Heldigvis kan jeg nu se frem til en fridag i morgen, kursus fredag samt hele næste uge og så lige efterårsferie i sommerhuset ved Søndervig sammen med familien i uge 42... Måske jeg/vi så forhåbentlig kan komme lidt ned i gear igen?? :)

For ½ time siden trådte jeg ind ad døren efter en laaang, men dejlig dag som startede kl. 6.00 med madpakkesmørren og derefter få børn op og gjort klar til dagpleje, børnehave og skole... Kl. 9.30 mødte jeg på arbejde i specialbørnehaven. Fri kl. 16.30, hvorefter jeg kørte direkte til møde i ungdomsklubben, hvor jeg arbejder i fritiden. Efter mødet havde jeg vagt i klubben indtil kl. 22.15... Efter lidt hyggesnak med mine skønne kolleger kunne jeg så endelig vende snuden hjemad - Og sådan en dag er bestemt ikke en sjældenhed... VELKOMMEN TIL MIT LIV - som jeg NYDER på trods af travlheden!!! ;)

Og så er det altså fantastisk at komme hjem til et rent og opryddeligt hjem med tændte stearinlys - Åh, hvor er han dog betænksom og dejlig ham min Morten - dét er virkelig noget der giver mig energi og overskud!

I får lige et billede af det ene hjørne af vores alrum, som det ser ud lige nu - stadig pyntet med flagranke fra den fest vi holdte hjemme hos os i lørdags for Mortens farmor, som havde fødselsdag... 27 hyggelige gæster, lækker mad fra den lokale slagter og ikke mindst fantastisk sensommervejr til også at nyde terrassen og aktiviteter i haven - bedre bli'r det vist ikke!!!


NU trænger jeg til at komme i seng! - godnat, vi blogges ved :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det hyggeligt ud... dejligt med sådan en mand...

    SvarSlet
  2. Tak for det :)
    Og ja, det er da fantastisk at komme hjem efter sådan en lang dag, til et rent opryddeligt hjem som bare oser af hygge - aaaahhh!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...