menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 9. oktober 2011

Indsamling af kastanjer til efterårs-krukkerne!!!

Hvis nu jeg skulle få en anden til at gætte ordet "efterår" ved hjælp af ledetråde, ville ordet "kastanjer" nok være ét af de ledetråde der ville falde mig ind at gøre brug af...

Vi har da også allerede for et par uger siden, været på kastanje-rov i en have som vi selvfølgelig havde fået lov til at gå på kastanje-rov i - for jeg skulle nemlig også bruge kastanjer til mine efterårs-krukker (ligesom jeg skulle bruge mos og kogler fra skoven)...

Vi fik samlet en stor kurv fuld af de fine kastanjer - som nu netop pynter i krukkerne og så kan vi jo bare gå ud og hente nogle af dem når/hvis vi vil i gang med at lave kastanje-dyr eller bruge dem til noget helt andet :)



Noah var meget interesseret i kastanjerne og synes det var ret spændende at røre ved de skarpe pigge...


underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Å Kastanjer er så skønne. Vi har to store træer i haven og især min yngste samler kastanjer hver eneste dag. Jeg har lavet et helt lille værksted til hende ved havebordet og der er blevet produceret rigtigt mange kastanjedyr og dimser.

    Gør du noget særligt ved de kastanjer du tager ind? Jeg synes hurtigt de bliver kedelige hvis ikke de bliver behandlet.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud. Må vi ikke se dine krukker med efterårs-herlighederne?
    Kh.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...