menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 25. oktober 2011

Gratis-græskar-glæde

Se lige alle disse smukke græskar vi hamstrede med hjem fra Djurs Sommerland i søndags!!!

Da det jo var deres aller sidste åbningsdag i år, fik de besøgende lov til at tage græskar med hjem - Og vi holdt os bestemt ikke tilbage, det er jo med at benytte sig af de gratis glæder :)

De fleste af græskarene tager Morten med som pynt på firmaets messe-stand i morgen - Halloween-tema er jo super oplagt ;)

... resten får lov til at pynte udenfor vores hjem lidt endnu - ved hoveddøren, på terrassen og i haven :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Skønt med gratis glæder ;)

    Hvor oplever I altså meget - en dag væk fra din blog, og det vrimler med nye skønne indlæg :) Skønne billeder fra Djurs
    Sommerland, det ser så hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Hej,
    Jeg har givet dig en award, du kan se den på min blog :o)

    SvarSlet
  3. @Uglemor:
    Ja, det er skønt med de gratis glæder og det er bare med at udnytte det når de byder sig :)
    Måske det så lidt vildt ud at vi sådan fyldte dobbelt-klapvognen - men de er da blevet brugt til noget istedet for bare at være blevet smidt ud... I går fik vi lavet de fleste af dem om til lygter :)

    Vi elsker oplevelser og udnytter enhver chance for gratis eller billige nogen af slagsen... Så når vi har fribilletter, så må vi afsted :)

    @Karina:
    Tak for det :) Jeg synes også at det var nogle fine gratis græskar vi fik med os hjem - nu pynter de som lygter på terrassen og ved hoveddøren!!!

    @Dalbo:
    Mange tak for awarden, jeg er meget beæret over at du har tænkt på mig :)
    Jeg håber at jeg kan finde tid til at "gribe" den inden så længe...!!!

    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...