menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 11. oktober 2011

En aften der byder på både landskamp-pizza-hygge og tøse-sove-sammen-hygge!!!

Min store dreng Daniel er, ligesom sin far, en total fodbold-freak - og jeg synes det er fantastisk!!!

I aften er der landskamp og Daniel har fået lov til at være med til "storskærm og pizzahygge" sammen med farmanden og hans fodboldgutter i holdets klublokale i hallen - Hold da lige op, hvor han glædede sig til han skulle afsted!!! :)


Tøserne synes det var helt vildt snyd, at Daniel skulle ha' pizza...
Men sådan er livet nu engang... og i stedet for, har de fået lov til at sove sammen i Siljes seng!!!
Her læser Freja godnathistorie for Silje... "Muldvarpen der ville vide hvem der havde lavet lort på dens hoved" - Silje eeeelsker den bog!!!


Jeg tror de sover nu... der er ihvertfald helt ro - dét er da hygge!!! :)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Ja det ser godt nok hyggeligt ud :o)

    Manden min er i parken i aften, ser ud til at være en fest :o) Er ret ærgerlig over at jeg ikke kunne komme med..

    Dine drenge har nok også hygget sig i klublokalet ;o)

    SvarSlet
  2. Tak Pernille :)
    Heldige din mand at han sådan var i Parken til landskampen - det må ha' været en fantastisk oplevelse!!!
    Mine drenge hyggede sig uden tvivl i klublokalet - og jeg nød roen herhjemme :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...