menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 9. oktober 2011

En tur i efterårs-skoven på jagt efter pynt til udendørs-krukkerne!

Jeg elsker en dejlig tur i skoven på alle tidspunkter af året...! Men her om efteråret, hvor krukkerne udenfor sådan trænger til lidt efterårs-stemning, så er det bare ekstra skønt at tage sin kurv med i skoven og "gå på jagt".
Heldigvis nåede vi en tur i skoven for et par uger siden, mens sensommervejret viste sig fra sin allerbedste side!!!

Vi nød turen i fulde drag - sådan en rigtig tøse-tur sammen med Silje, Freja og én af Frejas veninder...

Vi samlede kogler, mos og andre fine ting som måtte med hjem og som nu pynter i krukkerne foran hoveddøren og på terrassen...




Vi fandt en fin lille egern-spiseplads og fik en go' snak om egernet - Silje synes det var meget spændende :)




Vi fandt mange myretuer - både STORE og små...


Og så fandt vi rigtig mange smukke, specielle, spændende og fascinerende svampe som virkelig blev studeret... Dem fik vi selvfølgelig også en go' snak om!!!



De efterårs-pyntede krukker må I lige se i et andet indlæg... :)

underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Nøj hvor ser det hyggeligt ud. Der er næsten ikke noget så dejligt som en skov i efteråret når bladene rasler og det hele dufter af muld. Jeg glæder mig til at se de færdige krukker.

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar Marina - hvorfor har jeg da slet ikke fået din blog på min roll før nu?? Det må jeg ha glemt... - nu er du på min liste og jeg ser frem til at følge alle dine idéer!!! :)
    Og ja skoven er fantastisk - det perfekte sted at følge årstidernes gang på tæt hold :)
    Krukkerne har været pyntet en uges tid, men jeg har bare ikke fået taget billeder... Og i dag var det bare lidt få gråt og vådt til fotografering :) Men de skal nok komme!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg bliver altid glad når Badut finder vej til en blogroll. TAK.

    Jeg blogger jo på et andet system end de fleste og føler mig ofte som en lille ø i udkanten af det store blogland.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...