menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 11. oktober 2011

Noah - nu uden langt nakkehår!!! - billedspam af mine mindstemus... samt et lille bitte ps ;)

I en alder af 1 år og 10 måneder blev Noah så klippet for aller første gang - det var en virkelig svær beslutning for både moren og faren, at lade de lyse lokker klippe kort... Men det er bare blevet helt vildt enormt sødt til ham uden det lange nakke-hår!!!

Her er lige et før billede af Noah med nakkehåret - Freja læser for de små, mens vi venter på det bliver vores tur i frisørstolen...


Her sidder han så under seancen for en uges tid siden, med sin elskede sut og puttepude - helt i trance over at følge frisørens klip og faktisk også med en lille tåre på kinden... Trods lidt ked-af-det-hed, så klarede han det SÅ flot :)



Her følger lige lidt billedspam af mine mindstemus - Silje og Noah - så kan I også lige se resultatet af klipningen :)






PS:
Noah er ikke den eneste, som nu er uden langt nakkehår... Jeg har nemlig også ladet de mørke lokker klippe kortere end jeg plejer, da jeg var hos frisøren i torsdags - Jeg tror jeg er glad for det...??? Meeeen lur mig om ikke jeg lader det gro ud igen...!!! :)


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. I ser godt ud:-) Det passer godt til ham at få klippet det lange af:-)

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Ja, det er SÅ fint til ham! Men det var en svær beslutning, for begge vores piger har slet ikke haft så meget hår, da de var i den alder.
    Freja kunne nærmest ikke engang få et spænde i pandehåret, da hun begyndte i børnehave... Så det var jo helt anderledes at ha en 1-årig med hår :)
    Men ja, vi er glade for resultatet - og der er jo stadig lidt længde på og lidt tjavs over ørerne ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. åååårrrrr det er rigtig rigtig sødt til ham, hvor er han bare nuller med det nye hår.... Men kan godt følge dig, det piller lidt af det sidste baby af når man klipper i nakkehåret.

    Min gamle dp mor havde også vildt travlt med at vi skulle gøre det, og det var endda på en pige... Men nej, det sku hun ikke bestemme.... Så vi gjorde det aldrig.

    Men det er så kært til ham :-)

    SvarSlet
  4. Tak Louise
    Ja, han er da lidt nuller-lækker med det nye hår - men det dér Emil hår var altså også lidt frækt :)

    Det er altså bare svært at klippe for første gang - nok fordi, som du skriver, at det ta'r det sidste baby... Det første hår og dets charme kommer ihvertfald aldrig tilbage!!
    Vores Daniel havde store brune krøller og vi nænnede bare slet ikke at klippe ham, for vi vidste at krøllerne ville være væk for altid... Først da fremmede folk konstant omtalte ham som en pige og "nej, hvor er hun da kær", blev vi nødt til at ta' beslutningen - og krøllerne forblev væk, hvilket han er ret glad for idag :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...