menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 20. oktober 2011

Husk at det er store bagedag i dag!!! :)

I dag - torsdag den 20. oktober - er det "Den STORE bagedag"...


Pigerne og jeg har lige taget en plade hindbærsnitter ud af ovnen, som vi har bagt sammen - nu skal den bare lige køle af, inden den kan pyntes med glasur, skæres ud til snitter og nydes til vores sene eftermiddags-kaffe/the :)

Har du mon husket bagedagen?? Ellers kan I jo stadig nå at bage lidt til aftenkaffen måske :)

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Dam'n it - jeg misser det altid.
    Men med alt det kage jeg har til overs fra igår må jeg nok hellere afholde mig fra at bage mere...

    SvarSlet
  2. Jeg havde faktisk også nær glemt det, men midt i "kastanje-dyrs fabrikeren" kom jeg pludselig i tanke om at det da egentlig er i dag...
    Først tænkte jeg ligesom dig, at vi egentlig har kage nok fra i går... meeen så alligevel... Det er nu så hyg'ligt at bage - og kage kan man jo altid spise ;)
    Tak fordi du kiggede forbi her hos mig og tog dig tid til at lægge en besked :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Jeg har faktisk bagt idag men det gør jeg nu næsten dagligt og jeg havde helt glemt den store bagedag ellers havde jeg nok benyttet lejligheden til at bage en ekstra kage....

    SvarSlet
  4. @Marina:
    Jeg synes også at det er lidt hyg'ligt med disse "mærkedage" og ja, selvom vi havde kage nok, MÅTTE jeg altså liiige bage én til :)
    Så nu har vi også kage her til aftenkaffen - lækkert!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...