menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

fredag den 21. oktober 2011

Nu med krea-hjørne - jubiii :)

Jeg har længe ønsket mig et krea-hjørne et eller andet sted i huset... men vi havde virkelig svært ved at se, hvor det kunne være allermest praktisk. Vi blev dog enige om, at det kunne være lidt hyggeligt hvis det kunne være på kontoret, hvor Morten i forvejen bruger rigtig meget tid på arbejde om aftnerne - så kunne vi sidde derinde sammen :)

Efterhånden blev jeg mere og mere opsat på tanken om dét krea-hjørne på kontoret... Men jeg har virkelig haft svært ved at finde tiden til ommøblering og indretning af det...

Derfor besluttede jeg mig for, at køre hjem fra sommerhuset søndag aften og så have hele mandag til at indrette mit nye krea-hjørne, mens børnene hyggede sig i sommerhuset med mormor og morfar!!! - Og så kunne jeg også lige tage i fitness-centeret om aftenen hvor jeg går til boxercise og zumba hver mandag... Og så køre ud i sommerhuset igen tirsdag morgen med rundstykker :) Ren win-win for alle parter!!!

Her er resultatet af mit krea-hjørne - totalt luksus, når man tænker på at alle mine krea-ting indtil nu har været pakket ind i mit garderobeskab i soveværelset - så jeg er bare SÅ glad og godt tilfreds!!! - det er selvfølgelig ikke helt færdigt endnu - der mangler stadig hylder, moodboard, billeder og andre hyggelige ting på væggen - men det må komme hen af vejen!!! Lige nu glæder jeg mig bare helt vildt til at komme i gang med at kreere en masse fine sager!!!

Bordet er et arvestykke - det har været mine oldeforældres spisebord. Jeg synes det er super fint og nænner ikke at male det, ihvertfald ikke lige nu... Jeg skal have købt en voksdug, for at skåne bordet for maling, lim og hvad det ellers vil blive udsat for i mit nye krea-hjørne :)


underskrift copy

6 kommentarer:

  1. Tillykke med DIT nye hjørne - det er simpelthen guld værd at have et sted til alle sine ting :)

    Selv har jeg et fast hjørne i udbygningen på stuen til symaskine bord/skab med hylde oven over - og drømmer om et lille skrivebord med hylde over i modsatte hjørne af udbygningen, til alt min skrammel som maling, papir osv osv... men lige nu bor jeg som du gjorde før - i klædeskabet ;)

    SvarSlet
  2. Det er SÅ fantastisk at have sit EGET. Tillykke emd det - og god weekend.

    SvarSlet
  3. @Karina:
    Tak for det :)
    Det er virkelig skønt at have fået mit eget sted - dét bare at kunne sætte sig og have ALT det jeg skal bruge indenfor rækkevidde, uden først at skulle rode rundt inde i klædeskabet!!!
    Jeg håber for dig at du også kan finde plads til dine krea-ting i dit hjørne, så du kan flytte ud af skabet ;)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. @Rikke:
    Mange tak - jeg er simpelthen også bare SÅ glad!!!
    God weekend til dig også :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  5. Dejligt! Drømmer også om sådan et hjørne, hvor man bare har det hele ved hånden og ikke behøver at rydde frem og tilbage med det hele :)

    SvarSlet
  6. @Karina:
    Ja, det er bare dejligt!!! Og netop det med at man ikke behøver at rydde op hele tiden, bliver fantastisk!!!
    Jeg håber for dig, at du også snart kan få dit eget hjørne :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...