menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 31. oktober 2011

Halloween-forberedelser... græskar-lygter, pyntegræskar-fyrfads-stager og slikkepinde forklædt som øjne!!!

Jeg synes det er super hyggeligt, at Halloween er begyndt at blive lidt af en højtid her i Danmark... - det er skønt med alle de græskar og uhyggelige arrangementer rundt omkring!!!

Herhjemme har vi også forberedt os lidt til Halloween... Vi har blandt andet lavet en del græskar-lygter, som skal skabe en uhyggelig hygge-stemning på terrassen og ved hoveddøren!!!

Sidste år så jeg nogle ret fint udskårne græskar her i blogland, som var udsmykket ved hjælp af forskellige skabeloner... Dengang lovede jeg mig selv, at jeg måtte prøve det i år - og her er resultatet af min flagermus-lygte :)


Og her er et lille udpluk af alle de andre græskar-lygter vi har lavet :)



Et par pyntegræskar er udhulet og står nu på den lille hvide skænk i entréen og spreder hygge som fyrfads-stager :)


... og hvis nogle udklædte børn skulle ringe på vores dør, er der klargjort lidt uhyggeligt slik i form af vingummi-flagermus og slikkepinde forklædt som øjne :)


underskrift copy

1 kommentar:

  1. Både hyggelig og uhyggelig på samme tid, skønt :)
    God aften.
    Kh

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...