menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

mandag den 6. juni 2011

Et indlæg med forevigelse af de krøller, som jeg ikke vidste at jeg havde!!

Jeg er lige kommet hjem fra frisør - åh, hvor jeg elsker at være ved frisør! og faktisk var det lige hvad jeg trængte til efter sådan en fest-weekend :)

Mit hår har altid været fint/tyndt og glat - og så har jeg været noget så misundelig på dem med naturligt krøl i håret, for jeg synes det er SÅ pænt...

Derfor blev jeg ret overrasket, da frisøren i dag spurgte om jeg nogensinde bruger mine krøller??
Bruger mine krøller??? Det var da et underligt spørgsmål når nu man overhovedet ingen krøller har!!

Men, det har jeg altså åbenbart - uden jeg vidste det!!! Og frisøren føntørrede mit hår, så krøllerne kom til syne - hold da op det var mærkeligt!!!


Krøllerne er hermed foreviget - og så vil jeg gå i bad, for jeg savner allerede mit glatte hår ;)


underskrift copy

3 kommentarer:

  1. Hej Tina.
    Hvorfor skulle du da ikke have naturlige krøller. Det har da alle pigerne i min familie. Men sjovt, jeg havde heller ikke set dem ( krøllerne ) komme :)
    Tak for lån af jeres børn. Der er lidt stille nu :)
    Knus Mor.

    SvarSlet
  2. Det ser da ellers fint ud, Tina. Nu kan du jo udnytte, at du kan begge dele! Det er skønt :)

    SvarSlet
  3. @Mutti: Ja, det har I jo allesammen - og nu er jeg åbenbart også med :) Det er altså underlig :)
    Tak fordi I ville låne børnene og give dem SÅ dejlig en ferie - I er fantastiske!!! Nyd roen :)
    Knus Titi

    @Laila: Jamen det var jo også lidt fint, men jeg skal ihvertfald lige vænne mig til det - det er rigtigt at jeg nu har begge muligheder og det er jo faktisk skønt!, men jeg tvivler altså på at de krøller kommer frem igen foreløbig... :)
    Knus Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...