menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

søndag den 26. juni 2011

Et indlæg om en dejlig sommerdag med sommerafslutning, "Projekt Sandkasse" og et nu sommerklart legehus!!!

Nøj, hvor har det da bare været helt igennem fantastisk vejr idag - skønt at sommervejret endelig er kommet tilbage... Det har været savnet!!!

Vi startede dagen med at gå ned til højbedene for at se til jordbærene - og sørme om ikke der var ti plukkeklare bær, fantastisk og dejlig sommerligt!!!


Dagen er blevet nydt med sommerafslutning med Frejas klasse - et par dejlige timer med leg, kage, snobrød og hyggesnak!!!



Ellers har vi hygget i haven, hvor jeg blandt andet har været i gang med "Projekt Sandkasse"...


Pigerne fik lige lyst til at gøre det fint i legehuset, så mens jeg malede, tømte pigerne legehuset for ALT! og gik i gang med at feje og vaske alle tingene op!!


Da jeg så havde malet færdig, vaskede jeg gulvet i legehuset, gjorde rent og hjalp med at stille tingene på plads igen - så nu er legehuset bare SÅ sommerklar til mange timers skøn leg henover sommeren!!!


underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Hey. Det var da hurtigt, at du er igang med projekt sandkasse.

    Herligt med lidt jordbær. Dem man plukker direkte smager bedst.

    SvarSlet
  2. Hej Rie
    Ja, men malingen var jo også indkøbt for flere uger siden... Så hurtig og hurtig ;) Men nu greb jeg jo lige dén bold som Mette kastede op og så måtte jeg jo i gang - og hvor er det skønt!!!

    Uhm ja, hvor de jordbær bare smagte fantastisk og der er flere på vej - lækkert!!! Faktisk plukkede vi også hindbær i går - 3 stk på vores nye buske :)

    Kh Tina

    SvarSlet
  3. Uhm de ser godt nok lækre ud !! Er spændt på at se sandkassen.

    SvarSlet
  4. Jeg er bare helt pjattet med jeres legehus. Min datter MÅ altså også have sådan et. Er spændt på at se sandkassen og også at høre om løsningen på overdækningen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...