menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

lørdag den 18. juni 2011

Et indlæg om en lang, men heldigvis ret så dejlig dag, og om når trætheden slår!!! (Inkl. "dagens musik-video" samt favorit-opskrift på lækre Chokolade-muffins!)

I går stod jeg ret så tidligt om - kl 04.30 for at være helt præcis! - for at bage en portion chokolade-muffins (48 stk af Siljes favoritkager) som Morten kunne tage med til eftermiddagens sommerfest i Siljes børnehave... En sommerfest, jeg desværre ikke kun deltage i, da jeg først fik sent fri - ØV!!! - jeg nåede dog lige at være med den sidste halve time og dét var hyggeligt...!

Opskriften på de lækre chokolade-muffins er fra AMA som jeg har fundet ét eller andet sted på nettet... Du kan finde den lige her på min opskriftside!!!


Det sidste af eftermiddagen nød vi i haven, hvor vi gik med bare tæer i det lange bløde grønne græs  - dejligt!!!


Her er et billede af min sommerfest-pige med sol på kinderne og chokoladekage om munden - i morgen fylder hun 3 år, hvilket hun her er ved at vise med fingrene :)


Efter aftensmaden kørte Morten til fodbold og så kunne jeg placere børnene i sofaen foran DisneySjov med hver sin fredags-snolder-skål...


Jeg havde også købt snolder til mig selv, men det står stadig på køkkenbordet... For da jeg havde puttet børn kl 20.00 SLOG trætheden mig virkelig hårdt - jeg kunne slet ikke holde mine øjne åbne (jo, faktisk kunne jeg godt holde dem åbne, men jeg kunne bare ikke se noget ud af dem!:) så selvom jeg egentlig ikke havde lyst til at sove, så var der ingen vej uden om... Jeg måtte gi' op!!!

Og så sov jeg lige til kl. 05.15, hvor Noah valgte at vågne... Og så blev jeg faktisk helt glad (og taknemmelig på trætheden!) for at jeg var kommet tidligt i seng... For ellers havde jeg jo nok siddet oppe til klokke 01 (eller 02 eller 03) igen - jeg er nemlig HELT VILDT dårlig til at komme i seng og elsker at sidde oppe når de andre sover og bare nyde alene-tiden og ikke mindst roen... Og så må jeg jo acceptere at trætheden engang imellem er nødt til at SLÅ, for at få mig til at mærke at jeg faktisk har behov for den dér søvn... :)

Her til slut får I min - for øjeblikket - totale favorit sang - den er simpelthen fantastsk og giver en masse dejlig glæde og energi... Jeg hørte den i radioen for første gang i sidste uge og jeg var solgt på stedet. Efterfølgende har jeg fundet den på youtube - nu kører den så nærmest på repeat herhjemme og vi nyder den allesammen!!! Se lige den her musikvideo!!!!

Må jeg præsentere den fantastiske og totalt seje...


underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...