menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

onsdag den 29. juni 2011

Et indlæg med lidt om at sætte pris på når familien igen er samlet og ganske lidt om "noget der er færdigt"!!!

Så oprandt dagen, hvor de beskidte, trætte men bestemt glade børn skulle hentes på lejren, desværre kunne jeg ikke være med, da jeg fik sent fri fra arbejde...

Men pyt med det, når farmanden kan hente og jeg kommer hjem til steg på grillen, nye kartofler i gryden,...


... lækre grøntsager på sautérpanden,...


... flûtes i ovnen, bearnaisesauce i kasserollen, grillede majskolber til forret, borddækning på terrassen og fire børn i badekarret (hvoraf de to af dem var grundigt gennemtjekket for flåter - der blev fundet én som med det samme blev fjernet med tægetangen)!!!

Og da vi satte os til bordet, fejrede vi, at de store havde haft en fantastisk lejrtur med skønt sommervejr - det var dejligt bare at sidde dér og hygge med maden mens der blev fortalt om alle oplevelserne...!!! Det er nu aller aller bedst og ret så prisværdigt, når vi er samlet - hele familien!!!

Og så er der måske nogen som kan gætte hvad jeg har lavet hele aftenen i silende sommer-regn???


Jeg har nemlig lavet noget færdigt (som i HELT færdigt!!) og jeg glæder mig MEGET til at vise jer resultatet imorgen, når det er tid til TA-DA!!!!! ;)

underskrift copy

2 kommentarer:

  1. Selv om kl kun lige er 9.00 så lyder og ser din mad helt utrolig lækker ud, især de flotte grønsager. Bliver næsten småsulten :o)

    Bliver da klart nød til at lure ind i morgen og se hvad det er du har haft gang i. God dag til dig.

    SvarSlet
  2. Tak :)
    Det var også rigtig lækkert og så er det jo altid skønt, når manden er i fuld gang med aftensmaden når man kommer sent hjem fra arbejde - og det gav så lige energi til at flytte 1 kubikmeter sand i silende sommerregn og nu er jeg så færdig med mit torsdags TO-DO projekt!!! :)
    Kh Tina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...