menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 28. juni 2011

Et indlæg om en skøn dag i det hyggelige Odense ZOO

I lørdags var vi for allerførste gang nogensinde i Odense ZOO og da vi er vant til Aalborg ZOO var vi ret så spændte på hvad Odense kunne byde på... Det spottede vi dog allerede da vi trådte ind i parken, for hold da op hvor var der bare smukt og hyggeligt med en fantastisk natur - der er virkelig gjort rigtig meget ud af parken, som er en skøn oase i storbyen!!!
Dyrene har rigtig gode forhold og det virker som naturlige omgivelser de opholder sig i - Vi var meget imponerede og vi glæder os allerede til at komme dertil igen!
Vi nåede nemlig slet ikke at se og opleve det hele, for når det er første gang vi er et sted, så er det på en måde sådan lidt specielt - ihvertfald for mig... Jeg skal lige finde ud af hvad det er for et sted, mærke stemningen, være nysgerrig, undersøgende og spørgende - Simpelthen kort og godt lære stedet at kende!
Jeg elsker at opleve nye steder - men jeg kan også rigtig godt li' gentagelser, altså at besøge det samme sted rigtig mange gange, for på den måde får jeg lissom et personligt forhold til stedet... og dét synes jeg er helt fantastisk!!!

Mon det giver mening for andre end mig selv?? :)

Nå, men her følger så lige lidt stemningsbilleder fra vores ZOO-dag:

























underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...