menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

tirsdag den 28. juni 2011

Et indlæg om årets første badedag for vores vedkommende!!!

Herhjemme har vi i disse dag sendt Daniel og Freja på fritterlejr - og hvor fantastisk er det lige at vejret er SÅ godt, når man skal være ude hele tiden samt overnatte i shelters, det er virkelig heldigt!!!

Vi nyder den ro det giver kun at ha' de små hjemme - vi savner selvfølgelig de store, men vi ved jo at de har det helt fantastisk godt sammen med alle deres venner, så vi glæder os jo bare til de kommer hjem i morgen samt at høre om alt det de har lavet!!!

Da jeg i dag kørte hjem fra arbejde, mødte jeg en masse cyklister og scootere fra begge retninger, som alle havde kurs mod vores lille dejlige lokale sø i skoven lidt udenfor byen... Og da vi aldrig har været derude for at bade, men istedet er kørt til limfjorden (nok fordi jeg mere er til havvand end søvand), besluttede jeg mig for, at dét måtte vi prøve i dag - Som sagt så gjort - og det var helt fantastisk!!!

Der var vildt mange mennesker derude og der var en rigtig dejlig stemning! Vi havde en skøn første badedag i år, hvor der blev hygget, grinet, soppet, gravet, leget, plasket og gået tur på badebroen!!







Det er bestemt ikke sidste gang vi ta'r til søen for at bade!!!

underskrift copy

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Skøn blog du har. Jeres chokolademuffins er også "familieopskriften" her...hvor blev de flotte som pyntede cupcake. Har selv overvejet det samme, men var bange for at de ville blive for søde...men når det kan anbefales ska' det helt sikker afprøves til mandens fødselsdag i næste måned. Tak for kigget, jeg kommer helt sikkert igen (hopper på som fast læser).

    Go' sommerdag (øv, det er sidste i denne omgang) - håber på maaange flere badedage!

    Hilsen Pia

    SvarSlet
  2. Hejsa!
    Jeg vil bare sige, at hvor er jeres børn heldige med, at have dig og Morten til forældre. I er bare fantastiske til at gribe alle chancer for en oplevelsestur. Nogle fantastiske billeder, og badedragten passer Siljepigen :)
    Knus Mutti.

    SvarSlet
  3. Hej Pia
    Mange tak og velkommen til - jeg er rigtig glad for at du har lyst til at følge med!!!
    Jeg kan sagtens anbefale at du bruger dén opskrift til pyntede cupcakes - de smagte virkelig godt og ikke for søde - det var der bred enighed om blandt gæsterne. Det er helt sikkert også dén opskrift jeg vil bruge igen!!!
    Jeg kigger ind til dig - det er så hyggeligt at følge hinanden :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  4. Kære Mutti
    Mange tak :)
    Der er bare ikke noget mere fantastisk end dejlige oplevelser sammen!!!
    Silje-pigen var bedårende i dén badedragt - hun fandt den selv i skuffen da hun fik at vide at vi skulle afsted. UV-dragten ville hun IKKE ha' på, nej det skulle være dén badedragt hun fik af moster :) Sødt!!!
    Vi ses i morgen - jeg har to store unger som glæder sig heeeeelt vildt!!!
    Kh Titi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...