menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy menu copy

torsdag den 23. juni 2011

Et indlæg om en hyggelig Sankt Hans aften med "nabolaget"!!!

Traditionen tro holdes der Sankt Hans fest på selve aftenen i vores grundejerforening med fællesspisning og efterfølgende bålhygge... Det er som altid en hyggelig aften, som vi deltager i med stor fornøjelse!

Sidste år var der ingen heks på bålet, hvilket jeg synes var lidt en skam, for det hører sig lissom til...
Derfor besluttede jeg sidste år, at vi ville lave en heks til dette års bål!!!

I eftermiddags var Silje og jeg så i den lokale genbrugs for at købe heksetøj - Silje spottede lynhurtigt et Bamse-puslespil til 5 kr som måtte med hjem til samlingen...


Da Freja kom hjem fra fødselsdag gik vi så i gang med årets heks og her ser du så resultatet - Fru Heks ser ikke helt så begejstret ud... og det kan jeg såmænd også godt forstå!!!


Det blev som altid en rigtig hyggelig aften med hjemmebragt mad til grillen, hyggesnak, snobrød, skumfiduser, leg og boldspil - og så selvfølgelig årets imponerende bål som blev overværet af mindst 80 personer fra nabolaget... Efterfølgende var der kaffeslabberas i teltet, men for os med små børn var det desværre puttetid... Og jeg skal da lige love for at børnene faldt i søvn med det samme de lagde deres små hoveder på puden - naturligt trætte efter endnu en hyggedag!!!


underskrift copy

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...